Her finner du en daglig oppdatering over status for husholdningsrenovasjonen i Asker, inkludert eventuelle forsinkelser og kapasitet for kundehenvendelser.

Ønsker du å lese mer bakgrunn om endringen av renovasjonsfirma i Asker kan du gjøre det her.

Fredag 17.november

Publisert: 10:50

Det er 10 avvik meldt inn fra i går. Ingen forsinkelser.

De aller fleste adresser ligger nå inne i mobil-appen "Min Renovasjon" og den digitale tømmekalenderen med riktig tømmedato.

Hvis du opplever problemer med de digitale tømmekalenderne, kontakt Servicetorget for hjelp.

Torsdag 16.november

Publisert: 10:50

Det er 16 avvik meldt inn fra i går. Ingen forsinkelser.

De aller fleste adresser ligger nå inne i mobil-appen "Min Renovasjon" og den digitale tømmekalenderen med riktig tømmedato.

For noen få adresser mangler det fremdeles tømmedager, og dem som har 4-ukers tømming av restavfall kan det dessverre være feil tømmedag i kalenderen. Noen har også fått varsel om tømming på feil dag. Dette vil bli rettet opp så raskt som mulig, og påvirker uansett ikke tømmingen av avfall.

Hvis du opplever problemer med de digitale tømmekalenderne, kontakt Servicetorget for hjelp.

Onsdag 15.november

Publisert: 09:40

Det er 14 avvik meldt inn fra i går. Noen veier kunne ikke kjøres i går på grunn av snøværet, men disse vil bli kjørt så fort som mulig i dag. Ellers er det ingen forsinkelser.

De aller fleste adresser ligger nå inne i mobil-appen "Min Renovasjon" og den digitale tømmekalenderen med riktig tømmedato.

For noen få adresser mangler det fremdeles tømmedager, og dem som har 4-ukers tømming av restavfall kan det dessverre være feil tømmedag i kalenderen. Noen har også fått varsel om tømming på feil dag. Dette vil bli rettet opp så raskt som mulig, og påvirker uansett ikke tømmingen av avfall.

Hvis du opplever problemer med de digitale tømmekalenderne, kontakt Servicetorget for hjelp.

Tirsdag 14. november

Oppdatert 12:35

På grunn av dagens snøvær har det oppstått noen forsinkelser. Alt avfall blir hentet så fort som mulig.

Publisert: kl. 09:35

Det er 15 avvik meldt inn fra i går. Det er ingen forsinkelser og alle biler kjører som normalt.

De aller fleste adresser ligger nå inne i mobil-appen "Min Renovasjon" og den digitale tømmekalenderen med riktig tømmedato.

For noen få adresser mangler det fremdeles tømmedager, og dem som har 4-ukers tømming av restavfall kan det dessverre være feil tømmedag i kalenderen. Noen har også fått varsel om tømming på feil dag. Dette vil bli rettet opp så raskt som mulig, og påvirker uansett ikke tømmingen av avfall.

Hvis du opplever problemer med de digitale tømmekalenderene, kontakt Servicetorget for hjelp.

Mandag 13. november

Publisert: kl. 10:50

Det er 22 avvik meldt inn siden fredag. Det er ingen forsinkelser og alle biler kjører som normalt.

De aller fleste adresser ligger nå inne i mobil-appen "Min Renovasjon" og den digitale tømmekalenderen med riktig tømmedato.

For noen få adresser mangler det fremdeles tømmedager, og dem som har 4-ukers tømming av restavfall kan det dessverre være feil tømmedag i kalenderen. Noen har også fått varsel om tømming på feil dag. Dette vil bli rettet opp så raskt som mulig, og påvirker uansett ikke tømmingen av avfall.

Fredag 10. november

Publisert: kl. 12:45

Det er 21 avvik meldt inn fra i går. Det er ingen forsinkelser og ingen ventetid på telefon.

De aller fleste adresser ligger nå inne i mobil-appen "Min Renovasjon" og den digitale tømmekalenderen med riktig tømmedato. For noen få adresser mangler det fremdeles tømmedager, og dem som har 4-ukers tømming av restavfall kan det dessverre være feil tømmedag i kalenderen. Noen har også fått varsel om tømming på feil dag. Dette vil bli rettet opp så raskt som mulig, og påvirker uansett ikke tømmingen av avfall.

Torsdag 9. november

Publisert: kl. 10:24

Det er 23 avvik meldt inn fra i går. Det er ingen forsinkelser og ingen ventetid på telefon.

De aller fleste adresser ligger nå inne i mobil-appen "Min Renovasjon" og den digitale tømmekalenderen med riktig tømmedato. For noen få adresser mangler det fremdeles tømmedager, dette vil bli løst så fort som mulig.

For dem som har 4-ukers tømming av restavfall kan det dessverre være feil tømmedag i kalenderen, dette vil også bli rettet opp så raskt som mulig. Dette påvirker uansett ikke tømmingen av avfall.

Onsdag 8. november

Publisert: kl. 09:40

Det er kun 21 avvik meldt inn fra i går. Det er ingen forsinkelser og ingen ventetid på telefon.

De aller fleste adresser ligger nå inne i mobil-appen "Min Renovasjon" og den digitale tømmekalenderen med riktig tømmedato. For noen få adresser mangler det fremdeles tømmedager, dette vil bli løst så fort som mulig.

For dem som har 4-ukers tømming av restavfall står det dessverre feil tømmedag i kalenderen, dette vil også bli rettet opp så raskt som mulig. Dette påvirker uansett ikke tømmingen av avfall.

Tirsdag 7. november 

Publisert: 09:37

Det er ingen forsinkelser og alle bilene er ute og kjører. Det er ingen ventetid på telefon. 
De aller fleste adresser ligger nå inne i mobil-appen "Min Renovasjon" og den digitale tømmekalenderen med riktig tømmedato. For noen få adresser mangler det fremdeles tømmedager, dette vil bli løst så fort som mulig. 
For dem som har 4-ukers tømming av restavfall står det dessverre feil tømmedag i kalenderen, dette vil også bli rettet opp så raskt som mulig. Dette påvirker uansett ikke tømmingen av avfall.

Mandag 6. november

Alle de nye renovasjonsbilene er ute og kjører, det er ingen forsinkelser. Det er ingen ventetid på telefon.

Vi har litt problemer med mobil-appen og den digitale tømmekalenderen, og som en følge av dette har noen innbyggere fått feil varsling om tømmedag i dag. Dette påvirker ikke tømmingen av avfall og vi jobber med å få rettet feilen så fort som mulig.