En illustrasjon av fasaden på kjøpesenteret, inkludert ulike eksempler på ting du kan gjøre her: Symaskin, kjole på utstillingsdukke, reparert sofa, restaurert barnevogn, kaffe.

Norges fineste kjøpesenter for brukt

Hos oss i Asker finner du 1500 kvm med alt du trenger. Samtidig hjelper vi deg å finne et nytt hjem til ting du ikke trenger lenger. Hos oss kan du også reparere noe ødelagt og kjøpe noe reparert.

27klokken10:00

Klesbyttedag & Fikselaug

Er du opptatt av klær og miljø? Har du klær i skapet som aldri blir brukt eller plagg som kanskje trenger litt omsorg? Omigjen og Røyken Husflidslag inviterer til klesbytte og flesfiksing på Omigjen.

Meld deg på arrangementet

Lei din egen pop-up

Vårt pop-up område er en flott mulighet til å ha et midlertidig utsalg, markedsføre nye produkter, teste et nytt konsept eller en butikk.

Send oss noen ord om konseptet ditt og hva du ønsker å gjøre. Så tar vi kontakt så raskt som mulig.

Slik kommer du deg hit

Eternitveien 4.

• Med buss: Ta buss 250 mellom Oslo bussterminal og Slemmestad og Sætre. Gå av på busstoppet Eternitveien.
  • Med bil: Egen avkjøring fra Slemmestadveien. Parkeringsplasser rett utenfor senteret.
  • Gå: Gangvei fra sentrum i Slemmestad. Legg trilleturen til Omigjen.

Hvordan virker omigjen?