Asker kulturskole tar opp nye elever

Vil du lære å danse, spille et instrument, drive med teater, synge i kor, tegne og male, spille i band eller lage animasjonsfilm? Alt dette og mye mer tilbyr Asker kulturskole for barn og unge mellom 2 og 19 år.

To jenter spiller trombone
Foto: Kristin Aafløy Opdan

Asker kulturskole har undervisning på 25 ulike steder fra Tofte i sør til Landøya i nord. Mange av kulturskolens tilbud har kort eller ingen ventetid. For mer informasjon og for å søke elevplass, besøk www.askerkulturskole.no
Kulturskolen tar inn nye elever fra 1. mai.

• Musikk – kulturskolen har undervisning på de fleste musikkinstrumenter, sang, kor, orkester, band og mye mer.
  • Vil du begynne på teater har kulturskolen teaterundervisning for barn og unge flere steder i kommunen. Kulturskolen har også et seniorteater!
  • Er du kreativ, nysgjerrig og har lyst til å lære mer om kunst? Prøv deg i tegning, maling, keramikk eller animasjon.
  • Dans er bevegelse og trening, glede, fellesskap og mestring. For ulike aldersgrupper fra nybegynner til avansert nivå.
  • Egne undervisningstilbud for barn i førskolealder, 2-6 år.
  • Elever som begynner i korps i Asker får sin spilleopplæring på instrumentet i kulturskolen.

Kulturskolen har også friplasser.

Følg gjerne Asker kulturskole på Facebook