Det kan du gjøre på flere måter.
- Du kan selvfølgelig prate med oss. Det gjør du ved å ringe nummeret 66 70 00 00. Våre hyggelige og kunnskapsrike ansatte på innbyggerservice er klare til å svare på dine spørsmål eller hjelpe deg å finne riktig kontaktperson i kommunen hver dag mellom kl. 08.00 og 15.30.
- Ønsker du ikke å ringe, kan du sende oss en e-post til innbyggerservice@asker.kommune.no. Vi svarer på alle henvendelser fortløpende og senest innen to arbeidsdager.
- Du kan også besøke oss. Innbyggerservice finner du på innbyggertorget i Asker sentrum, Heggedal, Slemmestad, Sætre, Holmen og Tofte. Sjekk gjerne våre åpningstider på kommunens nettsider. Her vil du også se om vi holder åpent eller om vi for øyeblikket må holde stengt for besøk grunnet korona.
- Vår blide chatbot, Kommune-Kari, er også svært kunnskapsrik. Hun er tilgjengelig 24 timer i døgnet, 365 dager i året, og kan svare på mange spørsmål om kommunens tjenester og tilbud.
- På nettsidene våre finner du også en oversikt over ulike vakt- og beredskapstelefoner om det skulle være en akutt hendelse, og du trenger å komme i kontakt med oss utenom ordinær åpningstid.