Saksgang
- Når du sender inn en søknad til oss vil du få en bekreftelse om at saken er registrert i vårt saksbehandlingssystem. Du trenger ikke å kontakte oss, vi kontakter deg.
- Dersom du har nye opplysninger i saken kan du sende dette til . Husk å markere e-posten med saksnummer, adresse og gårds- og bruksnummer.
- Når saken din fordeles vil saksbehandler kontakte deg innen to virkedager for å informere deg om det, enten per e-post eller telefon.
- Saksbehandler holder ansvarlig søker orientert underveis i saksbehandlingen. Ønsker du kontakt med din saksbehandler gjøres det via din ansvarlig søker. For å kommunisere med din saksbehandler kan ansvarlig søker sende e-post til . Husk å markere e-posten med saksnummer, adresse og gårds- og bruksnummer.
Bruk nettsiden og/eller kontakt oss
Nettsidene kan gi deg mange svar, så søk gjerne her før du kontakter oss.
Dersom du har generelle spørsmål som nettsidene ikke kan svare på, kan du kontakte veiledningstjenesten på innbyggertorgene på telefon 66 70 00 00.
Vakttelefon byggesaksbehandler
Innbyggertorgene har mulighet til å sette over telefonen til en saksbehandler på byggesak på følgende tidspunkter:
- tirsdag kl. 10.00-12.00
- onsdag kl. 10.00-12.00
- torsdag kl. 10.00-12.00
Kontakt saksbehandler på e-post
Kommunikasjon i pågående saker foretas med ansvarlig søker. For å kommunisere med din saksbehandler kan ansvarlig søker sende e-post til . Husk å markere e-posten med saksnummer, adresse og gårds- og bruksnummer.
Har du husket på alt?
Er søknaden din komplett? Her finner du vår interne sjekkliste. Bruk den gjerne for å kontrollere om du har fått med deg alt.