Selvbetjening

Ved å logge deg inn i selvbetjeningsportalen kan du:
(Aktiv for Hurum kommune fra januar 2018)

  • melde inn saker
  • se status på dine saker
  • bestille utstyr, programvarer og tilganger

Se også oversikt over IKT-verktøy for ansatte.
(Ansatte i Hurum kommune finner dette på intranettet)

Henting og levering av utstyr til IT-verkstedet

Åpningstid for levering og henting av utstyr er fra kl. 09.30-11.30

Inngangen og vareleveringen vår er på rampa innerst i gården fra innkjøringen mellom Scandic og McDonalds. Vi har korttidsparkering for de som skal hente og levere utstyr. For gjester som skal på møter kan vi dessverre bare tilby avgiftsparkering i Askerveien (skogkanten nord for McDonalds og Circle K) og på Erteløkka.

Adkomst til IT-verksted
Inngangen og vareleveringen vår er på rampa innerst i gården fra innkjøringen mellom Scandic og McDonalds.

Om Asker kommune IKT

Vår ambisjon er at du har det IT-utstyret og den brukerstøtten du trenger for å gjøre jobben din på best mulig måte. Dette gjelder både innkjøp av nytt utstyr, og service/vedlikehold av det utstyret du disponerer.

Kontakt

Åpningstider

Telefontid: 07.45-15.20

Telefon

66 76 88 88

Beredskapsvakt ved kritiske hendelser

977 17 757

E-post

8888@asker.kommune.no

Besøksadresse

Askerveien 61