Nå kan du søke om lokaler til faste aktiviteter i 2024 og 2025

Fra januar 2024 skal du bruke vårt nye bookingsystem for å søke om lokaler til faste tider på innbyggertorgene.

Førstehjelpskurs for spedbarnsforeldre med Den norske turistforening på Borgen innbyggertorg.
Gratis førstehjelpskurs for spedbarnsforeldre med Den norske turistforening på Borgen innbyggertorg. Initiativtaker var en pappa som savnet et tilbud i sitt nærmiljø. Foto: Erik Thompson

Fremgangsmåte for å søke om lokaler til faste aktiviteter (sesongbooking)

Før du kan sende din søknad må du opprette en bruker på vegne av deg eller foreningen/foretaket du søker på vegne av. Dersom du allerede har opprettet en bruker i bookingsystemet vårt kan du gå rett til utfylling av søknad under punkt 3.

1. Opprett personlig konto
    Skal du søke om aktivitetslokaler på vegne av deg selv må du ha en personlig brukerkonto. Dersom du ikke allerede har en konto i vårt bookingsystem er første steg å opprette din personlige konto.

For å opprette en personlig konto trykker du på linken under, logger inn med Vipps og fyller inn feltene med informasjon som etterspørres. Trykk så på "Lagre".
    Opprett en personlig konto i bookingsystemet vårt her.

2. Opprett konto på vegne av forening eller foretak
    Søker du på vegne av en forening eller et foretak legger du til en konto for forening/foretak.

Det er viktig at foreninger og foretak har en egen konto og at man søker om sesongbooking fra denne – ikke fra personlig konto. På denne måten får alle som tilhører organisasjonen mulighet til å se søknader og status.
    Les brukerveiledningen for å opprette konto for foreninger/foretak

3. Søk om lokaler til faste tider på et innbyggertorg
    Les brukerveiledningen for å søke om lokaler til faste tider (sesongbooking) i bookingsystemet.

Logg inn og send søknad ved å klikke på ønsket innbyggertorg:

Skal du søke lokaler til faste tider på flere innbyggertorg, må du sende én søknad per innbyggertorg.

Søknadsfrist 1. mars.

Har du spørsmål om hvordan du oppretter en konto eller søknad for sesongbooking, kontakt ditt nærmeste innbyggertorg.

Om Spikkestad innbyggertorg

Midlertidige lokaler for Spikkestad innbyggertorg ligger i Teglen kirke- og kultursenter. Bygget eies av kirken og kommunen sammen. Utleie av lokaler administreres av Røyken menighet. Her er søknadsfrist for fast leie 1. mai. Egne regler for leie av lokaler.