Oppdatering av nettsidene

På grunn av teknisk vedlikehold på våre nettsider, kan du oppleve at nettsidene er litt ustabile eller at noe innhold mangler de nærmeste dagene. Dette gjelder også innlogging til digitale skjemaer og MinSide. Vi beklager dette og jobber med å løse problemene.

Innbyggervarsling vann og avløp

Vi må av og til stenge vanntilførselen fordi rør og rørsystemer trenger en oppgradering eller må repareres. Hvis det gjelder din adresse, vil du på forhånd få et varsel. Vi varsler via SMS, talemelding og på nettsidene våre.

Du blir varslet på telefon hvis vi må stenge vannet ditt eller hvis det skjer noe som kan påvirke drikkevannet ditt.

Varsler om vann og avløp

Planlagte vannavslag vil normalt bli varslet tre dager i forveien. Ved lekkasjer eller andre akutte hendelser varsles det så raskt som mulig. 

Sjekk at du er registrert med riktig kontaktinformasjon

Sjekk ar du er registrert med riktig telefonnummer, så får du SMS når vi må stenge vannet eller sende kokeanbefaling.

Finner du ikke et varsel for din eiendom?

Dersom du har problemer med vannet, men ikke finner et varsel for din eiendom, kan det ha skjedd en feil på din private stikkledning. Du kan høre med naboene dine som du deler felles privat stikkledning med eller eventuelt borettslag, sameie eller privat rørleggerbedrift. Mer informasjon om hvordan du kan avdekke dette og fremgangsmåte.