Åpningstider i sommer

Åpningstider telefon
Ønsker du å komme i kontakt med kommunen på telefon 66 70 00 00 er telefonen betjent hverdager klokka 10.00 - 14.00 i uke 27 - uke 32 (1. juli - 11. august). 

Sætre innbyggertorg
Uke 27 - uke 31 (1. juli - 4. august)
Betjent åpningstid hverdager klokka 10.00 - 15.00. 
Tilgang til Meråpent bibliotek og forhåndsbookede lokaler klokka 08.00 – 22.00. 

Heggedal innbyggertorg
Uke 26 - 28 (24. juni - 14. juli) og uke 31 – 33 (29. juli – 16. august)
Betjent åpningstid hverdager klokka 10.00 - 15.00.
Tilgang til Meråpent bibliotek og forhåndsbookede lokaler klokka 08.00 – 22.00.

Stengt uke 29 - 30 (15. juli - 28. juli)
Tilgang til Meråpent bibliotek og forhåndsbookede lokaler klokka 08.00 – 22.00.

Borgen innbyggertorg
Stengt uke 27 – uke 30 (1. juli - 28. juli).

Asker innbyggertorg 
Stengt uke 27 – uke 31 (1. juli - 5. august).

Holmen innbyggertorg
Stengt 1. juli - 31. juli.

Slemmestad innbyggertorg
Stengt uke 27 - uke 31 (1. juli - 4. august).
Tilgang til Meråpent bibliotek og forhåndsbookede lokaler klokka 08.00 – 22.00.

Se egen oversikt over bibliotekets åpningstider.

Tofte innbyggertorg
Stengt uke 27 - uke 31. (1. juli - 4. august).

Ung jente i vindu
Ung jente i vindu

Kontaktinfo

Åpningstider

Møteplassen er åpen:
Mandag, tirsdag og onsdag
kl.  09.00–16.00
Torsdag kl. 10.00–19.00
Fredag kl. 10.00–16.00

Informasjon og enkel kommunal veiledning:
Mandag og tirsdag
kl. 09.00–12.00
Onsdag kl. 09.00–16.00
Torsdag kl. 10.00–14.00
Fredag: Ingen veiledning

Telefon til innbyggertorget:
94 84 87 31
Mandag til torsdag
kl. 10.00–16.00

Bibliotekets tjenester og meråpningstider:
www.askerbibliotekenes.no
Åpningstider

Sentralbord og kommunal veiledning på telefon:
66 70 00 00
E-post
Besøksadresse
Nordre Sætrevei 1
3475 Sætre

Innbyggertorget på Sætre er en åpen møteplass og kulturarena for alle. Her får du også kommunale tjenester nær der du bor.

På innbyggertorget finner du også Sætre bibliotek og du møter ansatte som gir informasjon og veiledning i kommunale tjenester. Her kan du også være med på aktiviteter i regi av ulike aktører, eller selv ta initiativ til å arrangere noe.

Informasjon og veiledning

For informasjon og veiledning i kommunens tjenester, kan du kontakte oss på flere måter. Noen ganger får du løst oppgaven din hos oss, andre ganger veileder vi deg videre. 

Veiledning på telefon

Ringer du Asker kommune på telefon 66 70 00 00,
får du informasjon og veiledning i kommunens tjenester på telefonen. Telefonen er åpen:

  • mandag, tirsdag, onsdag og fredag klokka 09.00 - 15.00
  • torsdag klokka 10.00 - 15.00.

Send oss E-post eller spør Kommune-Kari

  • Du kan også
  • eller du kan spørre kommunens digitale chatbot "Kommune-Kari" hele døgnet. Still et kort spørsmål, og "Kommune-Kari" veileder deg til rette sted på nettsidene våre, dersom svaret finnes der. Du finner henne nederst til høyre på nettsiden.

Informasjon og veiledning på innbyggertorgene

Ved våre innbyggertorg, med unntak av det midlertidige innbyggertorget på Spikkestad, får du:

Oversikt over våre veiledningstider finner du til høyre på siden.

Skal du ta etablererprøve eller kunnskapsprøve?

I Asker sentrum og Sætre kan du booke time og ta

Våre veiledere gir også tilbakemelding per e-post etter innsendt

Veiledning om vann og avløp

Enkelte onsdager fra klokka 09.00-15.00, får du svar på spørsmål om vann og avløp hos oss. Det kan være spørsmål rundt regningen du har fått,  vannmåleren din, eller en søknad du skal sende oss.

Tofte innbyggertorg: Siste onsdag i måneden
Sætre innbyggertorg: Hver onsdag, unntatt siste onsdag i måneden.
Her finner du mer informasjon

Vil du bruke innbyggertorgene til aktiviteter?

Asker kommune ønsker at innbyggertorgene fylles med aktivitet og opplevelser. Derfor kan innbyggere, frivilligheten, kommune og næringsliv bruke lokaler til åpne arrangementer og aktiviteter – til glede for nærmiljøet.

Områdeforum - nærdemokrati i Asker

Områdeforum er Askers nye nærdemokratiske ordning som skal etableres åtte steder i kommunen. Noen av dem er allerede etablert. De er frivillige organisasjoner og lokalsamfunnenes felles talerør inn til kommunen. Hvert områdeforum har en kontaktperson ved sitt innbyggertorg. 

Her kan du lese mer om ordningen, og hvor langt ditt lokalsamfunn er kommet med etableringen.

Ønsker du å bidra? 

Har du noe å bidra med eller ønsker du å dra i gang en aktivitet? Send en e-post til

Se hva som skjer hos oss: